Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-23, 11:48   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mistenker at vår teltcamping (på grensen til glaming) ikke helt er i den gata du tenker...

For meg er et lite fjelltelt ute i naturen absolutt ikke fristende, men jeg har en kollega som tar med familien på sykkeltur med telt. DER er ikke jeg, vi snakkestort telt, tilgang på strøm og sanitærhus i nærheten Men for andre er DET også like lite aktuelt. For de fleste, tror jeg

Jeg er åpen for å lese om alle feriedrømmer jeg, altså. Selv om teltferie ikke er noe vi selv kommer til å velge.

Der må jeg bare innrømme at jeg har sviktet ungene mine. Vi har aldri sovet i telt. Heldigvis har de begge valgt friluftsliv som valgfag på ungdomsskolen, og dermed fått oppleve markaovernattinger allikevel.