Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-22, 14:30   #51
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny nyttårsaften

Vi skal feire hos svoger og svigerinne, og der bli det visst kalkunfilet. Svoger snakket noe om sous vide. Det blir diverse tilbehør, som vi visstnok skal lage sammen der (var svaret jeg fikk, da jeg tilbød meg å lage noe og ta med). De har stort kjøkken, så det høres ut som en god plan. Svigermor vil lage Pavlova til dessert.

Drikke blir litt varierende. Av ti personer er vi kun tre som drikker alkohol, og på oss blir det trolig en cremant av noe slag, svoger sier han har ei flaske vi kan dele. I tillegg fikk jeg en cider til jul, produsert lokalt på mannens hjemsted, med 5,5% alkohol, som jeg har lyst til å smake på. De alkoholfrie drikker kaldpresset råsaft av eple. Evt julebrus, hvis noen av ungene vil ha det i stedet.