Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-22, 02:45   #189
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg sliter med ønske om gave som ikke skal være ting, det er så vanskelig for meg å få til nå. Skulle ønske vi lunne gi noe og så ferdig med det. Det blir så fort styrete med opplevelser, konserter, overnatting ol. Jeg skjønner at jeg oppleves kravstor og rar som gjerne får ting, blir glad for noe enkelt som andre enn meg selv har skaffet. Jeg får lite ellers og unner meg i egne øyne ikke så mye.

Godt å se at det ikke er bare meg. Jeg føler meg litt teit som har ønsket meg ullundertøy og nye skåler til kjøkkenet, men jeg har også veldig begrenset kapasitet til konserter og teater i hverdagen og orker ikke mer stress. Men føler meg utakknemlig som tenker det.

Å gi spiselige og drikkelige gaver til meg er som å gi vin til en avholdsperson. Men mannen min har stor glede av det, så heller det enn konsert.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat