Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-22, 21:43   #757
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.035
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi har også hatt en veldig fin fjerde søndag i advent. Mannen tok med yngste og en venninne på aketur mens jeg bakte flere strull samt delfiakake. Nå er all julebakst ferdig for i år. Etter en god middag tente vi levende lys, satte på julemusikk og dekorerte hvert vårt pepperkakehus til pepperkakelandsbyen. Kjempekoselig.

Mannen og jeg har juleferie nå (Luksus!) så mens barna er på skolen i morgen skal vi ta en kjapp vask av hovedetasjen samt kjellerstua, og så må vi ordne og re opp gjesterommet til Mamma som kommer på tirsdag. Hun blir i to uker og det blir veldig hyggelig. Jeg og eldstemann har ikke sett henne siden vi var der i høstferien og de andre har ikke sett henne siden mai.

Jeg bestilte en siste liten-gave til mannen fra barna. Det ble lovet at den kommer innen jul så det får vi krysse fingrene for. I morgen kommer broren min og kona på middag og for å levere julegaver. De feirer hos hennes familie i år, men kommer tilbake i løpet av romjulen og da tilbringer de nok de fleste dagene hos oss.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat