Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-22, 20:43   #114
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Kamera på mobilen min er blitt ødelagt. Alle bilder blir blurry /ute av fokus med mindre jeg bruker selfie-kamera.
Vi har prøvd forskjellige redet-løsninger og mannen har googlet og sier det trolig er hardware - feil. Den er jo noen år gammel.
Jeg sjekket bildene mine, og den er fra sommeren 2018. Jeg synes ikke det er så gammelt engang.

Men jeg merker hvor mye bilder jeg tar. Sende bilde til mamma om at jeg har annet fokus enn den lyssaken i vinduet som ikke lyser akkurat nå - > sende bilde av halvpyntet juletre. Sende melding om at jeg tror jeg fant gardinen hun lurte på om jeg hadde - > sende bilde av den.

Nå har jo ikke mannen kjøpt meg julegave enda. Så det er mulig jeg kan vel muligens komme til å få ny mobil i julegave. Det er bare det at jeg har jo egentlig ønsket meg smartklokke.

Ilanssgruff.

Men kjipt å ikke ha fungerende kamera

Min linse var skitten da det var slik.

Karamell er ikke aktiv