Sv: Gruffetråden 13
Jeg i-landsgruffer veldig nå, altså, men kan ikke folk bare slutte å være irriterende på SATS. Forrige uke måtte jeg be instruktøren minne folk på å ikke rydde før etter at timen er over og å ta av skivene på vektstanga der de står og ikke rett foran der alle skal henge fra seg vektene. Ikke bare står de i veien, men å svinge rundt på den der vektstanga med tjukt av folk rundt er jo rett og slett farlig. Og i går sto jeg ved siden av verdens mest irriterende dame. Jeg sto pent og pyntelig og riktig plassert, men hun stilte seg så nærme at jeg ble skviset ut til siden. Og så sperret hun adgangen til vektene for alle fordi hun sto og tok på vekter på SIN stang rett foran vektstativet. Hun fikk tilsnakk da hun veivde rundt med stanga og kom borti folk med den mens hun gikk, men uten at hun reagerte nevneverdig på det. Og i tillegg så sang hun med på alle sangene, noe som var forstyrrende. Og dessuten oppførte hun seg som om instruktøren var hennes personlige PT med "yes" og "juhu" og andre høylytte tilbakemeldinger på absolutt alt han sa. Det var ikke det spor sjarmerende, bare veldig, veldig slitsomt og irriterende.