Tråd: Air fryer
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-22, 22:03   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Air fryer

Har hatt Phillips XXL i snart 3 år, bruker den mellom 1 og 4 ganger om dagen, vil jeg si. Hver eneste dag. Steker alt i den. Slipper å varme opp ovnen før bruk, så der sparer man tid samtidig med at det tar kortere tid å steke det meste i airfryeren fremfor ovnen (og konsistensen blir bedre).

Er så avhengig av den at om denne legger på røret, blir det ny samme dag. Kan ikke leve uten. Må bare få kjøpt meg tilbehør til den, så jeg kan bake kaker og sånt i den også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat