Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-22, 11:52   #402
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette ble skrevet for mange dager side, men jeg har ikke helt klart å legge den kommentaren bak meg.

Hvorfor er det greit å skrive noe slikt? Jeg kjenner at hvis det var jeg som hadde skrevet kommentaren og deretter hadde blitt "premiert" på denne måten, så ville jeg blitt fryktelig lei meg. Spesielt siden kommentaren som ble premiert ikke var en veldig kjip kommentar.

Dessuten har jo Input rett. Det er unektelig pussig at akkurat julegensere får så mye oppmerksomhet og tyn, mens det er lite problematisering av andre ting som påvirker miljøet negativt i mye større grad. Det er jo komisk! Når så man for eksempel sist en negativ kommentar til at folk flyr på helgetur?

Så må man selvsagt få rante om hva enn man vil. Det er helt greit. Men det er også helt greit å kommentere at det er andre - og større - problemer der ute, enn stygge (eller fine) julegensere.

Enig i dette, jeg har også tenkt på den kommentaren noen dager, men ikke helt klart å formulere meg , men jeg lurte også på hvorfor en sånn kommentar var greit å skrive.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat