Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-22, 14:20   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin duk til julebordet

Jeg er skikkelig misunnelig på svigermor som har den Tallulah linker til. Synes den er helt nydelig, rødfargen og alt. Hun har servietter i samme også.

Selv har jeg en veldig fin (synes jeg) damaskvevd linduk i naturlig gråbeige, som svigerfar kjøpte i gave til oss en gang han var på reise i Russland. Veldig staselig, og samtidig nøytral, slik at det blir lett å pynte. Man står egentlig ganske fritt når det gjelder farger, men det passer veldig fint med tradisjonell pynt i f.eks rødt grønt og natur, eller gull (og like fin med flagg og bjørkekvister på 17 mai, for den saks skyld). Synes alltid det er stas å dekke på med den.

Her er fra i fjor (må uansett begrense bordpynten siden vi må ha plass til fatene med mat, vi setter dem på bordet):

Så jeg kunne godt ha valgt noe lignende selv, hvis jeg skulle gått ut og kjøpt meg en nå. Selv om jeg som sagt synes at den fra Georg Jensen er veldig klassisk og fin, og liksom er Juleduken med stor J. Jeg ville uansett gått for noe klassisk og tradisjonelt. Synes også Ekelund har mye fint.

Sist redigert av My : 07-12-22 kl 14:30.
My er ikke aktiv   Svar med sitat