Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-22, 01:59   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.695
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til østlandsfolk!

Kanskje helst dere med litt små barn, eller barnebarn. Men min 12-åring koste seg også veldig.

I dag (går) var jeg på juletur med Tertitten i Sørumsand, og det var bare et så utrolig fint arrangement som jeg virkelig vil anbefale videre. Det kostet vel 200/100 for billetten, og da fikk vi kjøre toget og en veldig koselig stund når vi kom frem til Fossum. Alle ungene fikk godtepose av nissen, den fineste fjøsnisse-nissen jeg har sett i mitt liv, og vi alle fikk pepperkaker og gløgg/kaffe/saft. Også var det kjøring med hest og vogn der.

Det var altså helt magisk julestemning! Det som gjorde det ekstra koselig var at alt var inkludert i billetten, det var ingen salgsboder eller ting man kunne kjøpe ekstra. Og jeg synes det var så utrolig fint med en sånn hyggelig opplevelse sammen med familien min, som var HELT blottet for mas eller press om å kjøpe noe mer. Jeg ble ordentlig, ordentlig glad av dette arrangementet og anbefaler det sterkt til alle som bor i nærheten.

https://mia.no/tertitten/julekjoring-2022

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat