Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-22, 21:34   #340
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg bruker julegenser flere ganger i desember. Men de som bllir litt genser-grinchen kan vel bare pimpe seg opp med noen juleøredobber eller en hårbøyle?

Hvorfor i alle dager skal vi gå ut og kjøpe det? Kan ikke folk bare få gå med det de vil? Også kan de som synes det er gøy å stæsje seg med hårbøyler med reinsdyrhorn og annen plæstikk fra Kina gjøre det? En arbeidsplass med bare voksne folk liksom. Jeg elsker jul, inkludert advent og førjulskos, men har aldri forbundet det med pliktutkledning. Det er evig nok kjøpepress fra før, og jeg trenger ikke mer ræl. Men må nesten kjøpe det til ungene, når de skal ha sine julegenserdager på skolen (bortsett fra guttungen, som er like kjip og usporty som sin mor, og nekter å delta ).