Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-22, 18:24   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nei, det tror jeg ikke. På de fleste andre legene så står det hvor mange som er på ventelisten allerede. Det tolker jeg som at de ikke har ledige plasser akkurat nå. På veldig, veldig få, står det "Ingen venteliste". Det lurer jeg på hva betyr.

Det betyr at legen har ledig kapasitet. Altså ingen kø. Har nettopp byttet til en slik for barna. Vedkommende hadde ti «dommer» fra helsetilsynet på seg og får bare virke som lege under veiledning. Bedre enn den legen de hadde men tydelig at resten av folket ikke tenkte som meg.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv