Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-22, 15:53   #38
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.994
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg er fornøyd med både Oda og Meny. Vi bruker de når tiden ikke strekker til, og det er ordentlig digg. Vi handler også hos ulike kjeder og er pirkete på produktene vi velger, så erstatningsprodukt er alltid uaktuelt for oss. Så ta med i beregningen at du da kan få leveranse uten essensielle produkter til f.eks. en middag, for man får ikke beskjed i forkant hvis de blir utsolgt mellom bestillingstidspunkt og leveranse.
Vi bruker endel hel Stange kylling, og det ender jeg opp med å kun kjøpe i butikk for vi kan ikke spesifisere max vekt på kyllingen.

For oss er både Oda og Meny gull da begge har spesialprodukt vi ikke får i butikk, f.eks. diverse Stange og Grøstad produkter.

Hvis jeg skal pirke på noe så er det Oda sin frakt-politikk. Det ergrer meg at de har en sånn trappemodell "kjøp for så og så mye" og unngå ekstra pakkekostnader. Jeg forstår at de har det slik, men personlig foretrekker jeg heller 59,- i fastpris hos Meny.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat