Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-22, 11:10   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elbil for familien, erfaringer med Kia E Niro eller liknende?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg er ikke klar for å gi opp 5 på biltur med telt og full camping-opppakk enda, så jaken på en elbil for oss, vurderer jeg om vi heller bør sikte på en som kan dra henger... for vi har en s max i dag og stapper den til randen på ferie. To ganger i året. Resten av året er den romslig.

Jeg ser den Malama. I følge signaturen din så ligger jeg akkurat et hakk foran i løypa med barn fra 04, 08 og 12 (eller 012 som de sier selv ). Sist vi kjørte full pakke med lavvo i bagasjen var i 2020, hadde omfattende norgesferie også i 2021, men da tror jeg vi bare fylte bilen til randen med sengetøy for hytter/hus/venneovernatting og ikke telt. For en planlagt ferie kan man jo også leie/låne/bytte bil. Men det er ikke like aktuelt for å på kort varsel benytte skiføret som kommer til det bergenske nærområdet.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat