Middagsbesøk av naboen De er fra Nederland og flyttet hit i høst Så nå fikk mor smale fårikål med stor suksess Neste på programmer er pinnekjøtt Og det har vert 3 timer nonstop engelsk Jeg vsr vandt til prate masse engelsk i 6-7 års alder grunnet internasjonal skole, så skled det ut ved skifte til norsk skole Så fikk jeg amerikansk venn i 2009-2012 og der ble mye snakking vis skype via skype til Texas (jeg var den som var våken, haha). Jeg ble syk og mister den muntlige kontakten. Så det har kun vert lesing og skriving. Da mye medisinsk språklig men ikke muntlig. Så brått blir jeg hevet ut med nabo som snakker engelsk pluss hun jeg er en del med på jobb snakker også engelsk (men også norsk, men ble lettest med engelsk) så nå er det masse engelsk igjen Så en brå overgang fra kun norsk muntlig i 10 år til nå masse engelsk hele uka Ord mangler jo men finner ut av det men disse er fra Nederland og bare ved å skrive ord skriftlig hjelper også noen ganger fordi skriftlig er noen ord nokså like