Tråd: Utrecht?
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-22, 18:32   #10
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utrecht?

Jeg er ikke så kjent i Leiden. Jeg kjenner Delft meget godt, og det er en koselig by, men som lokal unngår man jo den mest turistifiserte delen av byen. Dvs Markt med restuarantene der, vi har alltid pleid å gå ut på Beestemarkt istedenfor.

Jeg liker også Haarlem, veldig hyggelig sentrum der, og noe av den samme stemningen. Jeg liker faktisk også Rotterdam godt, men ikke selve sentrum. Jeg liker meg best i Rotterdam Noord. Dog har jeg fått beskjed om at deler av Rotterdam ikke er like trygt som før. Handler derfor alltid i Den Haag istedenfor, feks.