Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-22, 14:09   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.985
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjester: Dine desidert enkleste oppskrifter og ferdig-kjøp

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg ser at min definisjon av "enkelt" ikke er helt som alle andres. :svett bare av å lese:

Det er jeg veldig enig i, men jeg tenker at det er fint allikevel for når jeg (eller andre) f.eks. har anledning til å legge mer tid og krefter i det så kan jeg plukke litt her og der av forslagene.

Jeg har vært superstreng med med selv i denne omgangen, og bestemt at jeg ikke skal kokkelere noe. Det skal bare legges på fat. Fikk noen supre tips her til hva jeg kunne plusse på.

Og så var det nevnt lunch og kveldsmat som lettere alternativer enn middag av noen over her, og det er jeg hjertens enig i! Jeg inviterer egentlig heller til det, også fordi jeg ikke er en middagsperson, men heller brødmat/lunch/kvelds. Men noen ganger så er det mer naturlig med middag allikevel, og når vi har den utvidede familien på besøk, så lager vi ofte taco. Det gjør vi nærmest i blinde, og mye kan gjøres på forhånd og alle er fornøyde når de kan plukke akkurat det de ønsker. Så det er mitt tips, selv om jeg vet at andre kan synes taco er mye jobb med alt som skal kuttes opp. Der finnes der også ferdige alternativer i butikken, som f.eks. posesalat. Feld funker utmerket til taco synes jeg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat