Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-22, 08:27   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København for nybegynnere

Jeg ville forsøkt å få bord på Kanalcafeen, sånn i tilfelle dere ikke får plass på Schønnemann. Danskere enn Kanalcafeen får du det ikke. To smørrebrød er MER ENN NOK pr person. Jeg anbefaler: varm rødspette, lun leverpostei, frikadeller med surt og ribbenstek.

Og dere bor på helt riktig sted i Kødbyen. Det er masse utrolig gode spisesteder. Jeg synes Warspigs er skikkelig kult, men for all del ... det forutsetter at du takler at det er SVÆRT enkelt og at du liker øl og comfort food.

For noen år siden var hele familien på organisert sykkeltur med guide, og det var overraskende stas. Jeg ser firmaet vi var på tur med er konkurs nå (de sa at de strevde med korona allerede den gang), men det var jo en genuint dansk måte å ta seg rundt og samtidig bli informert på en underholdende måte.

Jeg trives skikkelig godt i København. Men akkurat nå har de ganske kjip valutakurs for oss nordmenn slik at det blir ganske dyrt å reise dit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat