Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-22, 11:31   #453
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Har ikke hørt et pip siden vi sendte inn kravet for 4 1/2 måned siden, men i dag kom denne:

Dear ……

Thank you for getting in contact with us.

I am sorry that your trip did not go according to plan, and I fully understand your disappointment and frustration. On behalf of SAS, I would like to extend our sincerest apologies and understand that it must have caused you problems and inconveniences. Nothing is more important than your trust in SAS and all of us here at SAS are working hard to become better going forward.

To delay, or in the worst case, cancel a flight is our last alternative, however, sometimes it is, unfortunately, the only option. I can confirm that, in accordance with EU Regulation 261/2004, you are entitled to receive a flat rate compensation. We will arrange with a transfer of EUR €400/person, as well as 14464.32 NOK for the food, hotel and transportation for 4 people.

It is my hope that you will choose SAS for your future travel as we are looking forward to seeing you onboard again soon.


Det er ikke måte på hvor utrolig lei seg de er. Jeg er ikke like lei meg som dem, jeg fikk ekstra ferie på et fint hotell, god mat pluss penger i tillegg.

Nå skal vi søke om kompensasjon for forsinkelsen på hjemveien. (Har med vilje ventet.)


Sist redigert av Hyacinth : 28-10-22 kl 11:53.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat