Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-22, 18:21   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To ovner - har du det, og bruker du begge?

Vi bygger hus, og jeg har fått tegnet veldig fint og ganske dyrt kjøkken.

Jeg vurderer to stekovner, men har hele livet frem til nå, klart meg fint med bare en, så trenger jeg to?
Har jeg lyst på to?
Hva er gøy og fint med to?
<er det noe som er dumt? (unntatt muligheten til å bruke dobbelt så mye strøm, da.)

Jeg vil gjerne ha dampfunksjon og pyrolyse og grillmuligheter, og er ikke veldig opptatt av å ha mikrofunksjon, har klart meg uten mikroovn hele voksenlivet.

Det ser fint ut med to ovner, da.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat