Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-22, 18:25   #216
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Man må absolutt fortelle folk når de er på høytaler i bil og andre er til stede. Det lærte kjæresten min the hard way for å si det sånn.

Ellers klarer jeg sjelden å la meg provosere eller irritere av folk som har samtaler på høytaler. Om de snakker med noen som fysisk er der på bussen eller om de snakker med noen på telefonen bryr meg nada. Prat er prat. Men fullt mulig at det bryr de stakkarsene som er på høytaler da. Om de visste det. Å ha musikk eller se film/video uten headset er derimot en uting. Men som regel har jeg headset på selv på bussen, så legger sjelden merke til det.