Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-22, 08:56   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.526
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quo Vadis trening?

(for det første ser det ut til at jeg har postet i feil hjørne av FP, ser alle andre treningsinnlegg ligger under fysisk helse Ja, ja, tror nok ingen gjør noe annet enn å se på nye tråder)

Nå har jeg prøvd å: Jogge litt i terreng, parkrun og skal løpe noe som er en intro til langløping (Jeg vurderte også et hodelyktløp, meeeeeeen jeg tror helt ærlig at jeg blir å knekke en ankel). Har også løpt bittelittegranne i myr, men det er nok for spesielt interesserte (mye skiløpere som gjør det - på grunn av underlaget kan du lande på "flat fot", noe som blir alt for hardt på asfalt. Veldig bra for folk med dårlig løpeteknikk og skiløpere som bruker foten anderledes. Også eksepsjonelt bra hvis du skal trene hjerte. Det er TUNG å løpe i myr for du får ikke noe fraspark. Og så blir man jo "nesten-trønder")

Status så langt: Gøy å prøve litt forskjellig! Men trenger å tenke mer! Tusen takk for gode råd

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat