Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-22, 09:40   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.887
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plass på fly - hvis alle har kabinkoffert

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns dette har blitt mye bedre nå som man betaler for kabinkoffert. Genialt opplegg. Siden prisforskjellen mellom innsjekket og kabin er liten, så er det flere som sjekker inn bagasje.

Jeg betaler for kabinkoffert, alltid, og sjekker ikke inn bagasje om det ikke er livsnødvendig. (Ganske glad for det i natt. Landet forsinket, og rakk fint siste flytog 0050. Så i appen at bagasjen kom på båndet 0044. Mange der som måtte finne annen transport i natt, etter en forgjeves spurt).

Har aldri opplevd fulle hyller etter at det ble betaling for kabinbagasje.

Jeg tok også siste flytoget i natt, kom fra kbh og fikk kofferten akkurat i tide. Men så ikke deg?

Jeg opplevde stappfulle hyller med norwegian til kbh forrige torsdag ettermiddag. Men fikk klemt inn pc-sekk på et annet sted enn der jeg satt. Hadde billett med innsjekket bagasje selv.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat