Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-22, 10:07   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du beredskapslager?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Har kjøpt vann i dag. Ti liter. De siste 20 får bli senere. Det skal bæres hjem og. Jeg har kjøpt fordi det koster ca like mye per liter som å bare kjøpe dunker, men betydelig mindre jobb.

Ang lagring så mener jeg å ha lest at vannet ikke skal lagres på steder der man lagrer bensin, olje, smørning, whitespirit osv. Akkurat nå står mitt på kjøkkengulvet.

Trolig et poeng, og det finnes jo faktisk trolig whitespiit, og antakelig bensinkanna til gressklipperen (som skal erstattes med en sånn elektrisk sau til våren er planen, da utgår bensinen i det minste) og litt sånt pjaks i garasjen, så da utgår kanskje den som lagerplass likevel? Og i såfall er jeg like lost på hor jeg skal gjøre av 40 lier vann utover de 5 som står på kjøkkenet)