Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-22, 22:57   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.934
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pusse opp bad, hvilke materialer er fine og budsjettvennlige?

Ja, sant. For jeg var nettopp på boligmesse, og jeg snakket med en fyr fra Vikingbad. De hadde utstilt kraner og andre detaljer i krom, matt svart og messing, eller mulig det var gull. Jeg spurte om hva han trodde var en døgnflue og hva som var varig. Han sa at han hadde trodd at svart var noe som ville forsvinne fort, men at ingenting tydet på det, og at han nå trodde at svart kom til å bli like klassisk som krom. Messing/gull, derimot, trodde han kom til å fordufte ganske snart.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat