Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-22, 09:34   #148
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Guttungen fikk adventskalender fra Rituals i fjor og det var såpass suksess at han vil ha det i år også. Da anser jeg meg som ferdig med å lage kalender til ham.
Jeg skal lage noe romantiskkliss til kjæresten, men jeg må gruble litt på hva det kal være enda.
Jeg har kjøpt 6 julegaver og er strålende fornøyd med det.

Vi skal feire jul på hotell i år. Det blir helt annerledes og nytt og jeg er litt spent på om det gir den riktige julefølelsen, men strengt tatt så er det resten av desember som gir julefølelse, så akkurat hvordan selve juledagene foregår er ikke så nøye bare vi er sammen.

Vi skal være på Bergstaden Hotell på Røros fra lille julaften til 2. juledag. 1. juledag skal vi ut med hest og slede og jeg tror det blir kjempekoselig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat