Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-22, 18:27   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye påvirker de økte strømprisene deg?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Ja, dingsen koster litt, og jeg betaler vel 39,- i mnd for tjenesten. Den gir meg imidlertid umiddelbar kontroll over forbruket og muligheten til å tilpasse forbruket til prisen, så jeg tjener det definitivt igjen.

Tibber har også en vervekampanje som gir 500kr i rabatt, men vet ikke helt hva Tibber Pulse-n koster nå.

Jeg bor jo i No3, så innsparingspotensialet er ikke helt like stort her , derfor er ikke watttmeter fra wattn eller tibber pulse reelt verd det.

Men jeg ser av forbruket i går at ja, jeg sa "setter sikkert ny mpånrdsmaks nå" og det gjorde vi gitt, for tredje gang denne mnd så høy at nå endte vi på over 5. Mulig vi med wattmeter koblet mot smart styring av noe vamekabler og varmtvannsbereder eller noe sånn, kunne klart å holde oss under 5 lenger, og det utgjør jo noen tiere i mnd, så kanskje nok til å forsvare det ekstra abb for å ha live-kontroll, men selve inveseringen må en nok da se på som "noe sånn jeg kan nerde" , for spare den inn? JEg vet jo timesprisene fra time til time uansett, så jeg klarer fint å utsette bruken av vaskemaskin til det går ned. (Bortsett fra at vi har en del såpass fate dager at det ikke er noe poeng)