Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-22, 14:28   #75
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye påvirker de økte strømprisene deg?

850 kr i strøm

1100 kr i strømstøtte

Altså jeg betalte 150kr for strøm i hele august…

Jeg har ikke fastpris men hadd tilfeldigvis valgt pristak som GE hadde og har ikke endret det til spotpris.
Så jeg har pristak nå gjennom september også, så den er 279.
Jeg kan derimot når jeg vil endre til spotpris..

Men fra 1 oktober har de endret pristaket til 599 så da får jeg helle velge litt frem og tilbake mellom pristak og spotpris, avhengig av om prisen er høy eller lav på spot.

Jeg kan nemlig kjapt byttemmellom spot og pristak. Så har spotprisen vert lav så kan jeg skifte med et par klikk og ser jeg at nå ligger den skyhøyt og lang tid så kan jeg velge pristak og da er den ikke over 599 øre. Men de kan sette den lavere selv og dette justere de selv basert på spotpris over 14 dager.