Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-22, 12:40   #60
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.564
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Har dere nå egentlig godt klima, -ea-? Bill.mrk. «Snøfokk i mai» (Er veldig glad i Tromsø ellers, altså, men det der tar litt knekken på meg.)

Er godt klima likestilt med varmt klima?


Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Enig i første og siste del, men syns allikevel Tromsø føles veldig liten. Noe med at man kan oppdage hele byen på en dag, også er det ikke noe mer.

Og så er det ikke noe mer? Jøss, hvor mange dager var du her da? Det er mye, mye mer i Tromsø enn du ser midt nedi sentrum mellom konferansehotellene.


Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og Tromsø har 14 andre norske byer som er større.

Ja, men de har ikke det pulserende mangfoldige miljøet som finnes i Tromsø. Gå ut en vanlig tirsdag i en av de andre "større" byene og se hvor mye folk du ser i gata, butikkene, kafeene.


Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kommer jo an på hvor man legger kursiven, da.

stor liten by
stor liten by

Jeg kjenner ikke Tromsø (jeg har aldri vært der!!), men ut fra søringens "nordnorge er nordnorge!": en jeg kjenner som flyttet til Bodø, og virkelig HATET HATET HATET været i Bergen, syns været der er helt fint. Hun har aldri bodd østpå, da, så sammenlignet med Sunnhordland, Bergen og Trondheim, så er "den enøyde de blindes konge".

Takk!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat