Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-22, 12:29   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

007, hva synes du er koselig med Stavanger? Spør av oppriktig nysgjerrighet, det er nemlig ikke så ofte jeg hører det fra folk som bor andre steder.

Stavanger har et lite, koselig sentrum med mange gode restauranter, butikker, barer/puber, og der alt er innenfor gåradius. Folk er generelt hyggelige og blide, med en herlig rå humor. Og byen har et internasjonalt preg, det liker jeg. Det er kort vei til flyplass og strand, og kort mellom koselige bybebyggelse og fantastiske jordbruksområder.

I tillegg er det mange spennende arbeidsplasser, alt fra et passe stort sykehus til toppjobber innen finans og næringsliv.

Jeg er ikke så opptatt av kultur, men mitt inntrykk er at i Stavanger kan en få alt fra kule konsertopplevelser, sportsopplevelser til kunstutstillinger.

Og den gamle delen av Stavanger er bare så(!) vakker.


Men ingen sted i verden kan måle seg med Bergen, sånn er det bare.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat