Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-22, 11:42   #53
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.661
Blogginnlegg: 262
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Norge er det kult å bo?

Det hender jeg lurer på hvorfor jeg bor i by når jeg ser TV-greier fra hjemfylket mitt (S&FJ). Stillhet, mørke, ensomhet, vill natur, ingen kø, litt snodige folk og en ganske total mangel på fancy greier
Tenk å våkne opp ved Jølstravatnet hver dag, og utsiken til Astrup!
Eller stifte familie og bli engasjert i operamiljøet på Nordfjordeid!
Eller kunne løpe opp Storehesten hver dag i sommerhalvåret!
Eller sitte ute i gapet i Øygarden og skrive bok!
Ta Sundbåten til jobben i Kristiansund!

Men så er jeg veldig glad i å bo litt perifert i Bergen, hvor det er 7 minutter å gå sjøen, og 7 minutter å kjøre til IKEA, hvor vi har egen frisør, KIWI og kinarestaurant og hvor fjellene er ekte fjell med utsikt til uendelig hav, men så korte at man fint rekker et par stykker etter jobb
Barna er med i et av norges aller beste korps, og har gangavstand til øvingslokalet, de kan når de er ferdig med ungdomsskolen velge blant en fin haug videregående skoler, og etterpå kan de studere både kreti og pleti uten å flytte hjemmefra med en gang.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat