Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-22, 14:29   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye påvirker de økte strømprisene deg?

Mannen min nekter meg å få vite hva strømregninga er på. Han mener at jeg kommer til å bli helt Scrooge.

Men jeg tror ærlig talt ikke at det er så mye vi kan gjøre med saken. Vi bor i nybygd bolig fra 2018, og vi lufter fremdeles for at det ikke skal være for varmt. Når jeg leser hvor ofte oppvaskmaskiner, vaskemaskiner og dusjing som foregår hos "alle andre" på FP, så skjønner jeg at vi er på et helt minimumsnivå.

Vi har lært oss å programmere oppvaskmaskinen, men det er mest fordi den godt kan gå på natta mens ingen andre er på kjøkken/stue.