Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-22, 12:33   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abida Raja. Frihetens øyeblikk

Jeg skal lese boka, og tenker at de er veldig viktige og at det overhode ikke er rart at det finnes dem som sier «dette stemmer ikke», uten at det betyr at det ikke er sant. Og blir skeptisk når en mann med etternavn Raja legger inn melding på vegne av lillesøsteren for å si at det ikke var sånn. For meg blir vel det mer enn tegn på at det er sånn, om en mann taler på vegne av henne.

Alle historier har vel to sider, men jeg tror på Abid Raja når han forteller om oppveksten sin, og jeg ser ikke noen grunn til å ikke tro på søsterens historie. Dessverre. Og jeg tror det er utrolig viktig at mennesker som er vokst opp slik, gir dette en stemme. Abida rosemaler jo ikke seg selv som mor heller, slik jeg har forstått det, og barnevernet har vært inne i familien.

Spent på å lese boka.