Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-22, 13:26   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vanskelig, helt enig. Jeg liker merkene Inwear og Part two, flere nettbutikker har disse (vakrevene, suserisivet). Prismessig midt på treet. Merker at jeg bruker lite gensere, det er helst bluser, skjorter, topper og cardigan.

Jeg liker de samme merkene. Jeg får ikke til store puffermer, rysjer, kapper eller blomstrete/veldig mønstrete klær, så jeg har slitt litt med moten de siste par årene. Men i disse merkene nevnt over finner jeg klær som er mer dempet, men samtidig fine, i gode stoffer og klassiske snitt. Andre merker er jeg liker er Soaked in Luxury, Second female, Samsøe Samsøe, Mads Nørgaard, blant annet. Synes i tillegg Gestutz og Urban Pioneers kan ha mye fint strikk av god kvalitet. Denne, fra Soaked, har jeg i flere farger. De holder seg veldig fint, selv til meg, der strikkeklær vanligvis nupper bare jeg ser på dem. Finner merkene blant annet på Compayns, Kleins og Illums i byen her, og ellers på diverse nettbutikker. Av billigere kjedebutikker er det Lindex som er min favoritt om dagen, tror jeg.

Jeg er ganske casual i stilen, bruker mye jeans til hverdags, gjerne med en enkel topp med cardigan over, en (enkel) skjorte i lin eller bomull, eller en strikket genser. Eller bare rett og slett en enkel T-skjorte. Av jeans har jeg gått over fra skinny modeller til litt mer løstsittende, med rette ben eller bootcut. For tiden har jeg funnet en favoritt hos Lindex, i den modellen som heter Nea (kommer i flere farger). Har også et par mer "dressede" bukser i andre stoffer, som jeg liker godt, med skikkelig vide og lange ben, og ganske høyt liv. Som denne, fra InWear (har den lyse, brukte den veldig mye i sommer, og har lyst på den mørkebrune også). Jeg går ikke veldig ofte i kjoler, burde egentlig bli flinkere til det, føler jeg. Jeg synes jo det er veldig fint på andre, men synes det er vanskelig å finne en kjolestil jeg liker på meg selv.

Akkurat i dag har jeg nevnte jeans fra Lindex over her, og denne genseren fra Soaked in Luxury (er ikke dresscode hvor jeg jobber). Om det er gammel dame-stil eller ikke vet jeg ikke, men det er vel ganske typisk eksempel på klær jeg trives i. Så i tilfelle er jeg nok litt gammel.

Sist redigert av My : 04-03-23 kl 16:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat