Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-22, 11:59   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.030
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Quo Vadis trening?

Prøve noe som er delvis nytt? Jeg kommer med et forslag ut fra noe du nevner. Prøve deg på Festningen parkrun? Det er jo et gratis 5k som arrangeres hver lørdag. Folk drar gjerne på kafé etterpå. Mange bruker parkrun som et greit sted hvor man kan gradvis forbedre tiden sin - konkurranse uten at det egentlig er konkurranse. Selv får jeg aldri løpt ofte nok til at jeg får den jevne fremgangen, men opplever som regel at jeg får presset meg mer enn de dagene jeg løper alene. Og så er det jo hyggelig å få utvidet bekjentskapskretsen på kaféen.

Ellers opplever jeg selv at det er viktig å ha et mål for å holde fokuset. Jeg løp flere lange løp i koronatiden, men hadde ofte dårlig samvittighet for at jeg ikke trent nok. Akkurat nå har jeg fokus på korte distanser, og opplever at det er mer overkommelig, og den dårlige samvittighten er borte akkurat nå.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat