Tråd: Underholdning
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-22, 11:17   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er ikke noe glad i organiserte greier der folk måste bjuda på lite med folk man ikke kjenner, men jeg syns felles matlaging der alle har noe å gjøre er greit.

En annen "lek" som er fin er en som kartlegger litt hva folk er interesserte i å snakke om. Si gjerne fra på forhånd at hvis man ikke vil snakke om det, kan man bare bli sittende. Det går ut på at man sier at alle som x skal reise seg, også har man litt ufarlige ting, ikke om folk er single og ufrivillig barnløse lzm. Eksempler:
- Alle som har hund/katt
- Alle som vet hvem som er trener for Manchester United akkurat nå
- Alle som har hatt på seg et startnummer det siste tiåret
- Alle som har vært i militæret
- Alle som vet hvor mange hestekrefter bilen sin har
- Alle som venter på den neste boka til Patrick Rothfuss
osv.

Da er det litt lettere å oppsøke alle hundeelskere etterpå.

Det var innmari smart! - Tradisjonsmessig pleier våre fester å ha stor grad av "lag sang", lag en maskot som symboliserer bedriften, fysiske konkurranser (av typen mesternes mester) og lignende - Jeg synes jo det er innmari hyggelig å bare sitte og prate og.

Skal ta med denne tanken om barnebilde, Input. Kjempebra du påpeker det.