Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-22, 14:57   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når en hund må få slippe:-(

Huff, det er så fælt når kjæledyr blir syke.

Vi adopterte to nye katter i fjor og oppdaget etter et par måneder at noe var galt med den ene og etter noen undersøkelser viste det seg at han hadde medfødt hjertesykdom og allerede begynnende hjertesvikt. Det var tungt å gå rundt og vente på at han skulle bli så dårlig at han til slutt måtte få slippe. Han var heldigvis veldig aktiv og hadde et godt år hos oss, men rett før sommerferien ble han akutt dårlig og måtte avlives. Det var veldig trist og han var bare tre år gammel. Jeg vet ikke om jeg har så mange gode råd annet enn å prøve å fokusere på hvordan han har det og mindre på at dere ikke vil miste ham. Jeg tror dessverre mange dyr lever lenger enn de burde fordi eierne ikke klarer å gi slipp på dem. Man er så glad i dyrene sine at det kan virke som et umulig valg å ta.

Håper det blir en god siste tid med hunden deres.