Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-22, 13:08   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.984
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solskjerming på hyttesoverom

Der var vi for 3 år siden Vi har masse vinduer på hytta, så jeg vurderte ikke engang å få tilbud på måltilpasset. Vi endte med Kid og kappet til. Vi dreit oss ut på én og måtte kjøpe ny. Dog har Kid støtt og stadig 50% på lysskjerming, så du kan komme gunstig ut av det. Når det er sagt, så er det et herk å kutte til. Ikke vanskelig, men det tar tid. Så da får man ha summene man sparer som et mantra når det står på

På soverommene har vi lystette plisségardiner som vi kan ta opp og ned liksom og skjerme deler av vinduene. I stuen og annekset har vi lysfiltrerende, men isolerende som vi kan dra ned. Alle hjelper godt på solskjerming samt varme/kulde.

Jeg er ikke et gardinmenneske, så det var aldri aktuelt for meg. Jeg synes det tar for mye av rommet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat