Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-22, 15:11   #12
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som binder magen

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Du spør etter mat, men jeg tillater meg å komme med et tilskudd som hjelper veldig. Vi-siblin. Det inneholder ispaghulafrøskall som sveller i mage tarm og øker volumet og gjør det mindre tyntflytende.
https://www.apotek1.no/produkter/vi-...t-500g-543728p

Visiblin ja. Jeg har ikke tykktarm og har konstant veldig løs mage. Visiblin hjelper Veldig. Bare husk at du må drikke MYE vann også, for ellers risikerer du at det blir en «propp» i systemet, og da blir det som kommer ut enda tynnere. Ellers - ris og banan. Kok ris i suppebuljong så får du i deg salter også (og det smaker utrolig mye bedre enn ris kokt i vann med litt salt i, sånn til ellers også). Ritzkjeks er bra mht salt, men det er en del fett i det, og fett kan gjøre diaré verre igjen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat