Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-22, 00:18   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men folkens: Jeg hater som sagt selfier fordi jeg ser skjev og «feil» ut. Jeg ser ikke sånn ut i speilet. Men da lurer jeg på om andre folk ser meg som selfien eller som i speilet? Er selfien mer ekte? Men det jeg i tilfelle ikke forstår da, er at når andre tar et vanlig bilde av meg, så ser jeg normal ut. Og når folk tar bilde av meg, så er det jo det de ser foran seg de tar bilde av?

Jeg hater det også, pga skjevheten. Me jeg tror jo at man egentlig er skjev "den speilvendte veien" også, og at det er vane. Dermed så ser vi ikke rar ut for andre folk. Og når ansiktet er i bevegelse hele tiden, så vises ikke den naturlige asymmetrien de fleste av oss har litt av.

Men skrekk og gu, nå kom jeg må at min "normale speilvendte" sikkert ser heeeelt rar og skjev ut for andre!!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat