Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-22, 11:57   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg kniser litt inni meg og så går jeg videre.

Jeg har aldri sett det før. Altså: Jeg har sett en masse bilder med filter, men ingen som bare har postet bilder med forskjønnende filter som "vanlige bilder"

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hvis det er tydelig filter, er det greit. Da skjønner man jo at de ikke prøver å skjule noe, selv om det er harry.

Nei, dette var sånn "bli pen" filter

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Frontkmeraet mitt var stilt inn automatisk på beauty-face og jeg måtte jobbe en hel del for å finne ut hvordan jeg slo det av, så jeg har altså lagt ut mange bilder av meg og mann der vi ser veldig unge og pene ut. Nå har jeg fikset det, så nå er bildene av oss sanne.

Ah! Tror det er en iPhone ting! (Og nå du sier det så tror jeg det er det som skjedde i det tilfelle jeg så - for det var også satt filter på venninnen ) Bra med en forklaring! Jeg ble så overrasket!

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Synes det er sykt snålt å bruke #naturalbeauty, ihvertfall.

Enig at det var en litt spesiell tagg! (Dere kan henge på #over50woman taggen på instagram hvis dere vil se filter i alle former og funksjoner!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat