Tråd: Hage 2022
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-22, 22:29   #230
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har fått lus på paprika, jordbær, agurk og tomater som står i samme klynge i drivhuset. Jordbærene er i karantene ute, og jeg peiser på med grønnsåpe-blanding. Eller Luse-KILL som jeg kaller det.

Ellers prøver jeg meg på å sylte litt agurk, og er spent på hvordan det vil smake.

Jeg har allerede startet å planlegge neste år, ut fra hva som ikke har vært vellykket denne sesongen.
Drueplanten jeg plantet for noen uker siden ser ut til å trives i drivhuset, og jeg tror det kommer druer.

Hvordan går det med dere andre?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat