Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-22, 18:58   #52
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: AirBnb - hva er innenfor?

Anmeldelsen jeg ga henne:

Romslig kjellerleilighet med bra beliggenhet for vårt formål. Stille og rolig område. Nær beliggenhet til butikk og hurtigladere til bil. Leiligheten har to soverom med dobbeltsenger, resterende sengeplasser er madrass/reiseseng. Godt utstyrt kjøkken med det man har behov for. Grei parkering i gate. Leiligheten var noe dårlig rengjort etter forrige leieboer, smuler på brødfjøl, matrester i komfyr, samt sokker under seng etc. Midtveis i oppholdet oppdaget vi sølvkre, dette var ikke opplyst om på forhånd og skapte utfordringer i forhold til bagasje. Den ene madrassen og deler av gulv/listvegg på soverom/walk-in-closet innehold svartmugg etter fukt. Her fikk vi anvist andre madrasser av utleier. Utleier svarer raskt på meldinger


——

Litt mer saklig jeg da, vil jeg påstå.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat