Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-22, 17:25   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.064
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Brainstorming] Alt det positive med et ERP-system

Jeg som prosjektleder kan rapportere lett som en plett. Alle nøkkeltall ligger allerede inne i systemet og jeg kan skrive korte kommentarer hvis jeg har noe å tillegge utover det tallene allerede viser.


…. Sånn i motsetning til hos min forrige arbeidsgiver der månedlig rapportering tok mange timer - hver gang. Og jeg alltid satt med tårer i øynene fordi ingenting oppførte seg som det skulle og ingenting stemte. (Og halve økonomiavdelingen sa opp i protest fordi systemet var umulig å bruke.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat