Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-22, 15:50   #31
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.853
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2022

Kino i det siste:

Elvis - veldig fin film også for andre enn Elvis-fans. Endel etterkrigs amerikansk historie og andre artister som formet Elvis sin musikk. Col. Tom Parker er fortelleren.

Belle. Japansk tegnefilm. Nydelige tegninger, vel verdt å se for det kunsteriske alene. historien begynte ganske klassisk, men må si det kom noen dypere lag om å være ung i dag, sosiale medier osv. som er dagsaktuelle og viktige. Ikke kun en barnefilm. Vil heller si at for fullt utbytte gjerne 14/15+, men yngre vil nok også like den godt. Den jeg så var med japansk tale og norsk tekst, vær evt litt obs på det. Nydelig musikk, også.

Minions! Den nye! Så førpremieren nå, liker du minions liker du denne, men synes historien nå var helt ny og frisk.

Dr. Strange og multiverset (tittelen var lengre ) Har ikke sett disse filmene før, ble advart om at jeg ikke ville skjønne noe, men synes den var fin og sto helt fint på egne ben. Ikke en sjanger jeg vanligvis ser, men fikk i grunnen lyst til å se mer.

Hit the road - veien videre (bildet på plakaten er en gutt som er midt i et rop med vind i håret). Veldig fin liten film om å være på flukt. Hjertevarm og fin selv om temaet under er alvorlig.

Operation mincemeat. Flott film, store skuespillere. Hadde noen andre forventninger siden den er en krigsfilm - denne foregår mest i kontorer i London og ikke i skyttergraver. Var godt fornøyd med det, egentlig.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat