Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-22, 11:10   #33
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pridemåned eller pridedag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

En del av oss gjør det. Og blir veldig forbauset når vi finner en lærer i vgs som mener det er åpenbart at det bare finnes to kjønn. Selv hos dyra ser vi at det er glidende overganger og de er neppe opplært gjennom Pride. Men hva vet vel jeg, en uutdannet bonde. Skal holde meg til matpakkene mine jeg altså

Så interessant Floksa. Er du villig til å dele dine observasjoner fra dyrene ? Jeg selv måtte bite i feminist fordommene når jeg fikk sønner. Intressene de hadde fra ung alder av, kan ikke styres var min erfaring.