Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-22, 10:46   #338
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Kjøpte hybridsykkel Gekko Firm Str for 5000,-, selges hos Anton Sport for 10 900,-. Skulle vært brukt tre sesonger. Jeg så at sykkelen var oppskrapet, og hadde slitt bakdekk, men pytt, den bør ikke være pen for at jeg skal ha nytte av den og ett dekk koster ca 400,-.

Men en service hos Anton Sport ble også til nye bremseklosser på skivene, nytt drivverk, nytt kjede, i alt 1665,-. Nå begynte kranken å smelle, knekke ved belastning. Så nå er det inn igjen. Og jeg hadde fått nyere, to kg lettere og bedre utstyrt sykkel for 9000,- i dag. Som blir totalen med to nye dekk, i tillegg til kranklager og første service.

Fikk sykkelen fra service med nye klikkpedaler til 599,-, de mente slitte pedaler var årsak til ulyden. Syklet 20 km i dag med nye klikkpedaler og samme lyd. Så da byttes kranken også. Møkkakjøp. .

Solbrillene til 680,- med frakt var også katta i sekken. De er så utvidet at optikeren ikke klarer å få de inn til fabrikkstørrelse, har vært inne med de to ganger. Sitter ikke på og er ubrukelige.