Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-22, 00:38   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pridemåned eller pridedag?

Om det skal være en måned eller en dag har jeg ikke så sterke meninger om, men jeg blir mer enn skeptisk til hele Pride etter slike uttalelser. https://www.dagbladet.no/nyheter/bor...elser/76363591

At det var? Pridefolket (som jeg trodde jeg tilhørte, men nå er jeg ikke så sikker lenger) som på papiret heier på toleranse og retten til å være den du er, mener visst i praksis at en lærer som bruker ytringsfriheten sin til å stille noen helt betimelige spørsmål rundt barneskoleelevers deltakelse i Pride-tog bør sparkes?!
Jeg får sekt-vibber, og "er du ikke med oss, så er du mot oss"- følelse av hele greia, og det liker jeg dårlig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat