Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-22, 12:00   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.

Uten at jeg mener at det skal gjelde for alle, man må jo finne ut hva som funker for totalen for hver enkelt familie.

Guttungen er helt fornøyd med ordningen, da. Han vet at det er jobben min å ikke stole fullt på ham som tenåring, men at han for det meste ikke har gitt meg noen grunn til å mistro ham. Men samtidig vet både han og jeg at det er mye alkohol og rus i ungdomsmiljøet her, og at til tider skal det ryggrad til å holde seg unna når han samtidig vil være med der ting skjer. Han er så åpen med meg at han ringer og sier fra når det skjer ugreier, og han forteller om det meste. «Russjekken» skjer med glimt i øyet og en klem.

Kaija er ikke aktiv