Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-22, 09:48   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.253
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du internasjonale avtaler vil holde?

Jeg tror vel at avtaler bare holder så lenge begge/alle parter fortsatt har en interesse av at de holdes.

Angående mangel, så kommer det til å være de som vil betale mest, som får mest. Og jeg tror vi undervurderer Kinas evne og vilje til å bruse med fjære dersom vi napper ut avtaler med dem om forsyning av for eksempel mat eller gass.

De snakket på Urix (tror jeg) om at det kan se ut som om det nå popper opp en del bilaterale avtaler og byttehandler, for å fylle gapet, og at det i og for seg kan være positivt. (Hørte ikke godt nok etter, multitasket med å røske buskvekster. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat